Youtube TAG

1. Milyen típusú videókat szoktál nézni?

Ez egy nehéz kérdés, mert szinte mindenfélét. A filmek nagyját itt nézem, illetve sok Gameplay-t is szoktam, külföldi és magyar videósokat, beauty videókat és vlogokat egyaránt. Na meg a zenei videók...

2. Ki a kedvenc YouTubered? 

Nincs konkrét kedvencem. Nagyon szeretem Bethany Mota videóit, MayBaby-t, Dylan Dauzatot. Magyarok közül is sokat szeretek, mint például Szirmai Gergőt, az a srác egyszerűen fantasztikus, akkor ott van még Luckey, nagyon bírom Csebét, Dezső Bencét és FanMadeMarcit. Aki tudja, hogy miért hagyta abba egy jó időre, az kérlek kérlek írja meg nekem! Egyébként magyar női videósok közül Viszkok Fruzsi az, akit mindig megnézek, meg Maris.


3. Van olyan külföldi videós akit nézel?

A második kérdésben említettem párat, de még nagyon sok van, rengeteged nézek, többet mint magyart. Cameron Dallas, Harrison Webb, Crawford Collins és testvére, Brent Rivera, Caspar Lee, Blogilates, Niomi Smart, Rclbeauty... franc tudja hogy is hívják, de nagyon jók a videói, akkor még Nash Grier, Jacob Whitesides.... úgy hirtelen ennyi jutott az eszembe.

4. Ki az a YoTuber akit nem kedvelsz? Miért?

Nem igazán van olyan, hogy valakit nem kedvelek, mert ha nem tetszik egy videó kikapcsolom, aztán nem nézek tőle többet. Viszont ha erre tényleg muszáj válaszolni kettő embert emelnék ki. Az egyik, akit nem tudom most jelenleg videózik-e még, az HErBY. Ne kérdezzétek miért, talán Goodlike Marci vagy franc tudja ki miatt találtam rá és egyszerűen irritál a személyisége. Lehet jó videós, én nem tudom, de a minősége a videóinak nem igazán jön be (annak amit láttam!!). Nincsen rendesen megvágva, mindent beletesz ami pont nem érdekel és ez nem tetszik. A másik meg az, hogy undorító a stílusa szerintem. A trágár szavak tömkelege nálam nem okés. Ez van. 
A másik ilyen az SzandiMandi, talán így írja a nevét. Egy ilyen kislány miért videózik? Mit tud mondani az embereknek? Megmutatja hogyan ugrálja át a párnákat és milyen füzeteket vett neki az anyukája? Nem, én ezt nem értem. Ennyi idősen a húgomnak azt sem engedtem, hogy facebookot csináljon, Szandinak meg az anyukája veszi fel a videóit! Nevezzenek maradinak, de nem tudom komolyan venni a kislányt. Egyáltalán ki az a több mint negyvenezer ember, aki feliratkozott rá?

5. Ki az a YouTuber, akivel a leginkább szeretnél találkozni?


Dezső Bence! Vagy Szirmai Gergő, és a létező összes filmet kitárgyaljuk amit mindketten láttunk, szóval jó sokáig beszélgetnénk. Bencével meg azért, mert nagyon tetszik az, amit csinál. Mind a komoly videói, mind a vicces gameplay-ek zseniálisan vannak megcsinálva, látszik rajtuk az igényesség, az odafigyelés és igen, lehet hogy nem mindig akkor hozza a videóit, amikorra megígéri, de szívvel lélekkel csinálja azt amit, és ez roppantul tetszik.

6. Mire használod leggyakrabban a YouTube-ot?

Milyen kérdés ez? Nem is tudom, videót nézni?

7. Volt már olyan, hogy egy videós által inspirált dolgot elkészítettél?

FollowAnna bögrés sütijei, az Oreós tortája egy szülinapi bulira, és ha jól emlékszem akkor Viszkok Fruzsi egyik finomságát is megcsináltam már. Bethany Mota videóiból is készítettem többet, illetve egyéb NoName videós finomságot is.

8. Ha lenne egy csatornád mi lenne a neve?

Ami ennek a blognak, Agatha Hestya. De nem ezen a néven mutatkoznék be, hanem az eredeti nevemen, mint Eszti. És hogy miről szólna? Szerintem azon mutatnám be a könyveket és a filmeket, mert leírni mindig olyan hosszú. Most is van nálam vagy húszmillió vázlat, de kirészletezni nincs időm, viszont elmesélni egész gyorsan menne. Szívesen videóznék, de nincs hozzá felszerelésem.

9. Szerinted mik azok az alapdolgok, minőségi dolgok, amik szükségesek egy csatorna elindításához? 

Az első és legfontosabb, hogy legyen mivel felvenni, illetve hogy legyen hol felvenni. Aztán meg fontos a kiállás, hogy a vloggernek legyen egy bizonyos megjelenése és ne csak álljon és hápogjon a kamera előtt. A kreativitás is elengedhetetlen, mert ha nincs miről felvételt készíteni az eléggé szar. Sok olyan videó van, amit kikapcsolok mert nem szól semmiről. Minél kreatívabb egy videós, annál szívesebben nézem meg őt. Csebét ezért is szeretem, hiába fiatal még, mindig van miről készítenie (ha éppen készít), nem mond benne felesleges dolgokat, szépen megvágja és már-már külföldi színvonalú. Na meg fontos szerintem, hogy legyen humora az illetőnek.

Remélem tetszett nektek is ez a kis bejegyzés, és remélem immár VELÜNK maradtok a továbbiakban. :) A héten szeretnék nektek írni egy könyvről is, szóval látogassatok majd vissza. A véleményeteket a bejegyzésből továbbra is várom kommentbe, illetve akár a facebook oldalunkon. :)
Ölel Titeket,
Agatha Hestya
Üzemeltető: Blogger.