Díj a blogon



A szabályok:
- Írj 11 dolgot magadról!
- Válaszolj a jelölő 11 kérdésére!
- Írj 11 kérdést!
- Küldd el 11 embernek!

11 dolog magamról
  1. Jelenleg végzős vagyok.
  2. Még sehol sem tartunk az osztálytánccal, és novemberben szalagavató.
  3. Sok kutyám van, akiket imádok.
  4. A legjobb barátnőm a világ túlvégén lakik, mégis testvéremként szeretem
  5. Az olvasás az egyik legfontosabb az életemben.
  6. Szerintem Chipsfüggő vagyok.
  7. Utálom a német nyelvet.
  8. Nincs olyan nap, hogy ne néznék filmet.
  9. Sokan tartanak bunkónak az őszinteségem miatt.
  10. Nem szeretem a hazug embereket.
  11. Megőrülnék a barátom nélkül.
Válasz a 11 kérdésre

Miért kezdtél el blogolni?
Mert mindig is szerettem írni, ezért úgy gondoltam, megmutatom az embereknek. Kíváncsi voltam a véleményekre és kaptam is, ám a mostani olvasók sajnos nem nagyon véleményezik a bloggereket, csupán olvassák őket, ami szerintem nagyon szomorú. Honnan tudja az ember hogy fejlődik-e, jó-e abban amit csinál, ha nem kap pozitív/negatív kritikát?
Miből meríted az inspirációt a bejegyzések megírásához?
Életből, könyvekből, filmekből...mindenből.
Melyik évszakot szereted a legjobban és miért?
A tavasz, mert olyankor nyílnak a virágok és mindennek csodálatos illata van. Nincsen se túl meleg se túl hideg, az időjárás pont a megfelelő.
Ha csak két dolgot vihetnél magaddal egy lakatlan szigetre, mi lenne az a két dolog?
A csak dolog lehet, személy nem, akkor azt mondanám egy jó vastag füzet, vagy sok papír és egy ceruza/toll.
Ha szeretsz olvasni, milyen témájú könyvek a kedvenceid?
Imádok olvasni és nem tudom azt mondani, hogy van kedvenc témám. Nagyon szeretem a fantasy, illetve a misztikus könyveket, de ugyan ilyen szívesen elolvasok egy jól megírt sci-fit, vagy akár egy romantikus sztorit is.
Volt olyan könyv, ami nagy hatással volt rád? Ha igen, melyik volt az?
Rengeteg könyvet olvastam és pont ez az, ami miatt nehezen tudok választ adni a kérdésre. De talán a Modern boszorkány az, ami nemrég igazán megérintett, mégpedig azért, mert bemutatta számomra, milyen is egy igazi, összetartó család.
Mi az első dolog, amit megnézel, ha egy új blogra tévedsz?
Érdekes kérdés, amin most elgondolkodtam. Legelőször azt nézem meg, hogy milyen betűtípust használ és hogyan tagolja a szöveget, utána pedig a menüsort. Az összhatás számomra nagyon fontos. A fejléc engem nem érdekel, vannak nagyon szép munkák, amikről meg nem mondanám, hogy szerkesztett, de a nagyja szerintem nem szép. Sajnálom.
Milyen stílust követsz az öltözködés terén?
A kényelmeset. Vannak csinosabb, nőiesebb ruhadarabjaim, illetve sportosabbak is. Amikor éppen kedvem van, olyan 'sítlusba' öltözöm.
Zenei téren milyen stílus(oka)t részesítesz előnyben?
A rock az, amit mindig tudok hallgatni, de egyébként nagyon sok stílus megtalálható a mobilomon. Vannak régebbi zenéim, akár a 70-es évekből, illetve ugyan így a mai slágerek is rajta vannak. Eléggé vegyes az ízlésem. Elektronikustól kezdve a pop-on át, minden.
Számodra mi volt az idei nyár legnagyobb pillanata?
Hogy tizenkettedikbe léptem. Vagy nem tudom, sok jó volt.
És végül, de nem utolsósorban: Mi a véleményed a blogomról? Akár csak az első benyomás, vagy ha már régebbi olvasóm vagy, akkor a bejegyzések tartalmáról? Természetesen elfogadom a negatív kritikát is, úgyhogy csak őszintén! :)
Szerintem tudod, hogy azóta ismerem a blogod, amióta megnyitottad. Időnként benézek hozzád és elolvasom egy-két bejegyzésed. Az egyik kedvenc posztom tőled a Horvátországi nyaralásos képsorozatod. Nagyon szépeket készítesz!

11 kérdésem
  1. Mióta foglalkozol az írással?
  2. Mi az, amit a legjobban szeretsz benne?
  3. Ki vagy mi ösztönöz hozzá?
  4. Mit gondolsz azokról az olvasókról, akik bár olvassák a történeted/blogod, de nem hagynak nyomot maguk után?
  5. Szerinted mi az, ami tehetnénk azért, hogy véleményeket kapjunk?
  6. Szeretnél valamit kezdeni az írással vagy csak hobbiként tekintesz rá?
  7. Kötöttél barátságokat a többi bloggerrel?
  8. Az írás mellett olvasni is szoktál? Ha igen, főleg milyen témában?
  9. Ha álnevet használsz, akkor miért?
  10. Mit gondolsz erről a blogomról ezidáig? Negatív és pozitív kritikát egyaránt elfogadok! :)
  11. Ha választhatnál, hogy gazdag leszel, de egy megadott életformában kéne élned vagy a mostani életedet folytathatnád, ahol azt teszed amit akarsz, melyik lenne?

Emberek, akiknek küldöm:

SzívrohamGyár: Nemrég találtam rá, jelenleg még olvasom, de egyből elnyerte a tetszésem.
Jeges Érintés: Régóta olvasom, nagyon jó. Mindenkinek ajánlom!
Árnyéka Önmagamnak: Nemrég indult, nézzen be mindenki és véleményezze.
Tengerek démona: Imádom, ilyen történetet még nem is olvastam a blogspoton.
Life With The Twins: Egy csere miatt találtam meg, az elképesztő design teljesen megfogott és egyből elkezdtem olvasni.
Könyvkritikák Flamitól:  Barátnőm blogja a könyvekről. Szerintem nagyon sokat fejlődött, és pont ezért is adom neki a díjat.
A vámpír nem jár egyedül: A napokban találtam és kezdtem olvasni. Kíváncsi vagyok a folytatására, mert elnyerte a tetszésemet, szóval kattintsatok ti is rá.

Ölel Titeket,
Agatha Hestya
Üzemeltető: Blogger.